Brasa CrossFit teikiamų paslaugų naudojimosi tvarka ir taisyklės
Šios taisyklės nustato Brasa CrossFit sporto klubų ir teikiamų paslaugų naudojimosi tvarką, saugumo, higienos ir kitus reikalavimus, pareigas, įsipareigojimus (toliau – Taisyklės).
I. SĄVOKOS
1. Šiose Taisyklės didžiąja raide rašomos sąvokos turi žemiau nurodytas reikšmes, išskyrus atvejus, kai kitokią prasmę joms suteikia kontekstas:
1.1 Klientas– tai asmuo Brasa CrossFit nustatyta tvarka: a) įsigijęs Narystę; arba 2) Vienkartinį apsilankymą arba 3) kitas mokamas papildomas Paslaugas.
1.2 Lydintis asmuo – lydintis suaugęs (18 m. ir vyresnis) asmuo, kuris atsako už Nepilnametį/(ius) Klientą/(us) jo(jų) buvimo Brasa CrossFit klube metu.
1.3 Narystė– tai asmens įsigyta teisė nustatytą laikotarpį ir pagal Kliento pasirinktą Narystės tipą bei šios Sutarties ir šių Taisyklių tvarka lankytis Brasa CrossFit klube bei naudotis Paslaugomis.
1.4 Narystės prenumerata – Narystės tipas, kai pasibaigus Narystės terminui, jis automatiškai pratęsiamas naujam Narystės terminui, išskyrus atvejus, kai Klientas Sutartyje nustatyta tvarka informuoja Brasa CrossFit apie jo sprendimą netęsti Narystės.
1.5 Narystė Kartai – tai asmens įsigyta teisė nustatytu laikotarpiu šių Taisyklių ir Sutarties tvarka lankytis Brasa CrossFit sporto klube atitinkamą kartų skaičių pagal Kliento pasirinktą Narytės tipą.
1.6 Narystė kartai per savaitę – tai Narystės tipas, kai ją įsigijęs asmuo turi teisę nustatytu laikotarpiu lankytis Brasa CrossFit klube 2 arba 4 kartus (priklausomai nuo pasirinktos Narystės tipo) per 1 savaitę. Neišnaudoti kartai į kitą savaitę neperkeliami.
1.7 Ilgalaikės narystės prenumerata – 12 mėnesių arba 6 mėnesių narystės tipai, kai pasibaigus Narystės terminui, jis automatiškai pratęsiamas naujam Narystės terminui, išskyrus atvejus, kai Klientas Sutartyje nustatyta tvarka informuoja Brasa CrossFit apie jo sprendimą netęsti Narystės.
1.8 Open gym– tai Narystės tipas, kurį įsigijęs asmuo įgyja teisę lankytis Brasa CrossFit sporto klube ir savarankiškai sportuoti, naudotis sportiniu inventoriumi laikantis Taisyklėse nustatytos tvarkos ir taisyklių.
1.8 Paslaugos– tai Brasa CrossFit teikiamos paslaugos, kurias sudaro Klientui Sutartyje ir Taisyklėse nustatyta tvarka ir sąlygomis suteikiama teisė lankytis Brasa CrossFit sporto klube ir priklausomai nuo pasirinktos Narystės naudotis: a) treniruoklių ir laisvų svarmenų zona ir joje esančia įranga bei inventoriumi; b) funkcinių treniruočių zona (įskaitant dalyvavimą grupinėse treniruotėse) ir joje esančia įranga bei inventoriumi; c) Papildomomis paslaugomis; d) persirengimo kambariu, rūbine, tualeto, dušo patalpomis, automobilių stovėjimo aikštele.
1.9 Programėlė – tai Klientų savitarnos programėlė wodify.com
1.10 Sutartis – reiškia susitarimą, sudarytą tarp Kliento ir Brasa CrossFit, su visais priedais, pakeitimais ir papildymais.
1.11 Taisyklės – Brasa CrossFit teikiamų paslaugų naudojimosi tvarka ir taisyklės, kurios nustato Brasa CrossFit Paslaugų teikimo tvarką, privalomuosius saugumo, higienos ir kitus reikalavimus Klientams, Brasa CrossFit sporto klubo ir jo Klientų teises, pareigas bei įsipareigojimus.
1.12 Vienkartinis apsilankymas – tai asmens įsigyta teisė vieną kartą apsilankyti Brasa CrossFit sporto klube ir pasinaudoti Paslaugomis. Toks Paslaugų pabandymas gali būti mokamas arba nemokamas, priklausomai nuo Brasa CrossFit nustatytų sąlygų, kurias galite rasti brasacrossfit.lt
II. BENDROSIOS SĄLYGOS
2. Brasa CrossFit teikiamų Paslaugų naudojimosi Taisyklės yra privalomos visiems Klientams, kurie naudojasi Brasa CrossFit Paslaugomis. Šios Taisyklės taikomos ir Lydintiems asmenims, prižiūrintiems Nepilnametį Klientą Brasa CrossFit sporto klube. Pradėti naudoti Brasa CrossFit Paslaugomis leidžiama tik po to, kai Klientas atidžiai susipažįsta su Taisyklėmis ir tai patvirtina savo parašu pasirašydamas Sutartį.
3. Taisyklės yra pateikiamos Brasa CrossFit interneto svetainėje www.brasacrossfit.lt, taip pat su Taisyklėmis galima susipažinti bet kurio Brasa CrossFit sporto klubo administracijoje.
4. Pasikeitus rinkos sąlygoms ar rinką reguliuojantiems teisės aktams, taip pat esant kitiems pagrindams ar aplinkybėms, Brasa CrossFit administracija turi teisę atnaujinti Taisykles apie tai įspėjusi Klientus ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) dienų iki Taisyklių atnaujinimo, šiais būdais: Brasa CrossFit interneto svetainėje brasacrossfit.lt patalpinus nuorodą į naujas Taisykles arba išsiuntus pranešimą į Kliento el. paštą. Jeigu Klientas nesutinka su esminiais Sutarties ir/ar Taisyklių pakeitimais, Klientas apie savo nesutikimą privalo raštu informuoti Brasa CrossFit elektroniniu paštu: hello@brasacrossfit.lt iki tokių pakeitimų įsigaliojimo dienos likus ne mažiau nei 5 (penkioms) dienoms. Klientas, nesutinkantis su esminiais pakeitimais, turi teisę nutraukti Sutartį joje nustatyta tvarka.
III. TEISĖ NAUDOTIS BRASA CROSSFIT PASLAUGOMIS
5. Pradėti naudotis Brasa CrossFit paslaugomis turi Klientai, Brasa CrossFit nustatyta tvarka įsigiję Narystę, Vienkartinį apsilankymą ar kitas Paslaugas, sumokėję pasirinktų Paslaugų kainą ir susipažinę su Taisyklėmis, apie tai atitinkamai pažymėdami savo parašu pasirašydami Sutartį. Už Nepilnamečius Klientus pasirašo jų tėvai (globėjai), nuo 14 metų – kartu su tėvais (globėjais) pasirašo ir pats Nepilnametis.
6. Nepilnamečiai Klientai turi teisę lankytis tik jų amžiaus grupėms skirtuose užsiėmimuose ir tik pateikę vieno iš tėvų (globėjų) rašytinį sutikimą (Sutarties priedas Nr. 2), kuris užpildytas siunčiamas el. paštu: hello@brasacrossfit.lt , pasirašomas Brasa CrossFit sporto klube arba pasirašoma per app.wodify.com Wodify app programėle. Pasirašant Sutartį mokėtojas gali būti tik pilnametis asmuo. Nepilnamečio Kliento tėvai (globėjai) prisiima visą riziką, susijusią su Nepilnamečio Kliento sveikata ar bet kokia žala jo sveikatai ir gyvybei, išskyrus atvejus, jei ši žala atsirado dėl Brasa CrossFit kaltės.
7. Klientas, norėdamas patekti į Brasa CrossFit sporto klubą Brasa CrossFit registratūrai privalo pateikti savo asmens dokumentą su nuotrauka, patvirtinantį Kliento asmens tapatybę. Ši taisyklė taikoma ir Lydinčiam asmeniui. Klientas ar Lydintis asmuo nesutinkantis būti identifikuotas asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu ar jį pamiršęs, į Brasa CrossFit sporto klubą gali būti neįleidžiamas.
IV. BRASA CROSSFIT NARYSTĖS, PASLAUGOS, JŲ ĮSIGIJIMO IR ATSISKAITYMO TVARKA
8. Brasa CrossFit Narysčių, teikiamų Paslaugų kainas bei kitus Brasa CrossFit galiojančius mokesčius, kurie yra skelbiami interneto svetainėje brasacrossfit.ltir/arba Programėlėje, nustato Brasa CrossFit administracija.
9. Klientui Paslaugos pradedamos teikti, kai Klientas pasirašo šią Sutartį ir sumoka pasirinktų Paslaugų ar Narystės kainą.
10. Narystės mokestis yra mokamas už Narystės laikotarpį (pavyzdžiui, mėnesį, pusmetį, metus ir kt.), o ne apsilankymų Brasa CrossFit sporto klube skaičių Narystės metu, išskyrus Narystes Kartai. Jei Klientas Narystės metu nesilanko Brasa CrossFit sporto klube, Kliento Narystės mokestis nėra mažinamas, išskyrus atvejus, kai Klientas negalėjo lankytis Brasa CrossFit sporto klube dėl Brasa CrossFit sporto klubo kaltės.
11. Klientai už Paslaugas gali atsiskaityti:
11.1 Mokėjimo kortele – Brasa CrossFit sporto klube adresu manufaktūrų g. 20, Vilnius arba Klientų savitarnos Programėlėje, susikūrus savo paskyrą ir suvedus mokėjimo kortelės, turinčios saugaus atsiskaitymo internete galimybę, Brasa CrossFit Klientų mokėjimo kortelių duomenų negauna, nerenka, nesaugo ir netvarko.
11.2 Bankiniu pavedimu – Klientui atlikus bankinį pavedimą pervedant lėšas į „Brasa CrossFit“ banko sąskaitą.
11.3 Grynais pinigais – Brasa CrossFit sporto klube adresu manufaktūrų g. 20, Vilnius, administracijoje.
11.4 Brasa CrossFit dovanų kuponais, Paslaugų kainos ir dovanų kupono vertės skirtumą apmokėję grynais pinigais (jeigu reikalinga).
V. NARYTĖS NAUDOJIMO TVARKA, SUSTABDYMAS IR PERLEIDIMAS
12. Klientas gali pradėti naudotis Brasa CrossFit Paslaugomis tą pačią dieną, kai atliekamas apmokėjimas už Narystę (Narystės aktyvavimas) per app.wodify.com programėlę arba mokėjimo kortele, jeigu klientas apmoka kitais būdais narystė yra aktyvuojama per vieną darbo dieną, išskyrus savaitgalius. Kliento pageidavimu, prieš apmokėjimą el. paštu pateikus prašymą Brasa CrossFit administracijai ar programėlėje app.wodify.com pasirinkus kitą Paslaugų starto datą, Paslaugos gali būti pradėtos teikti vėliau ar Narystės aktyvavimo data gali būti ir vėlesnė, tačiau visais atvejais ne vėlesnė nei 30 kalendorinių dienų po Sutarties pasirašymo. Klientui nepateikus paslaugos aktyvavimo dienos, narystė yra aktyvuojama automatiškai nuo sutarties pasirašymo arba apmokėjimo dienos bei pradedamas skaičiuoti jos galiojimo terminas, atitinkantis Narystės tipą.
13. Klientai turi teisę laikinai sustabdyti (1) Ilgalaikės narystės prenumeratą (12 mėnesių arba 6 mėnesių sutartis) ir (2) išankstinio mokėjimo terminuotą Narystę. Narystę galima sustabdyti ne daugiau nei 2 kartus Narystės galiojimo laikotarpiu per 1 kalendorinius metus. Minimalus stabdymo laikas – 5 dienos, o ilgiausias bendras sustabdymo laikotarpis negali viršyti 2 mėnesių per kalendorinius metus, skaičiuojant nuo Narystės aktyvavimo dienos. (2) Kartinių apsilankymų Narystės sustabdyti negalima; (3) Narystės prenumeratos (mėnesio narystės prenumeratos) sustabdyti negalima.
14. Traumos ir operacijos atvejais, jei Klientas pateikia gydytojo pažymą, kurioje aiškiai nurodyta, kad Klientas negali užsiimti sportine veikla ir nurodytas konkretus laikotarpis, kuriuo sporto veikla negalima, tuomet Narystės stabdymo mokestis netaikomas, Narystė pratęsiama papildomai pažymoje nurodytam laikotarpiui, šis stabdymo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 3 mėnesiai per kalendorinius metus. Narystės stabdymas esant šiame punkte nurodytoms aplinkybėms nepanaikina Kliento teisės stabdyti Narystę Taisyklių 13 p. nustatyta tvarka.
15. Klientas, norėdamas pasinaudoti Narystės sustabdymo teise, turi elektroniniu paštu hello@brasacrossfit.lt pateikti prašymą prieš 3 darbo dienas iki Narystės sustabdymo pradžios, nurodydamas savo vardą, pavardę, el. paštą (jeigu informuoja iš kito el. pašto, nei registruota paskyra) Narystės sustabdymo laikotarpį. Atgaline tvarka Narystė nėra stabdoma. Narystė yra stabdoma, jeigu Klientas neturi pradelstų neapmokėtų Brasa CrossFit išrašytų sąskaitų.
16. Už kiekvieną Narystės sustabdymo kartą taikomas 10 (dešimt) eurų administravimo mokestis.
17. Gavus Kliento prašymą ir sustabdžius Narystę, jos sustabdymo gali būti pratęsiamas, jei iki pirmojo sustabdymo pabaigos yra likę bent 3 kalendorinės dienos. Kitu atveju terminas nėra pratęsiamas ir Klientas turi teisę pateikti antrą Narystės stabdymo prašymą. Narystės stabdymą Klientas turi teisę nutraukti anksčiau laiko nei pasibaigs sustabdymo periodas. Tai galima padaryti raštu pateikus prašymą elektroniniu paštu hello@brasacrossfit.lt. Narystės sustabdymas panaikinamas kitą darbo dieną po minėto prašymo gavimo.
18. Narystės sustabdymo atveju: (1) Ilgalaikės narystės prenumeratos, taip pat Išankstinio mokėjimo terminuotos Narystės atveju – po sustabdymo termino pabaigos Narystė pratęsiama tiek dienų, koks buvo sustabdymo terminas; (2) Kartinių apsilankymų Narystės sustabdyti negalima; (3) Narystės prenumeratos (mėnesio narystės prenumeratos) sustabdyti negalima.
VI. KLIENTŲ REGISTRACIJA Į BRASA CROSSFIT UŽSIĖMIMUS
19. Klientui įsigijus Narystę , Klientui savitarnos Programėlėje aktyvuojama jo paskyra su atitinkamu Kliento įsigytu Narystės tipu.
20. Brasa CrossFit Paslaugos teikiamos pagal Brasa CrossFit nustatytą Paslaugų teikimo tvarkaraštį. Klientas planuodamas savo apsilankymą Brasa CrossFit sporto klube privalo iš anksto savarankiškai užsiregistruoti Klientų savitarnos Programėlėje pageidaujamai Paslaugai Paslaugų teikimo tvarkaraštis, laisvų vietų skaičius į grupinius užsiėmimus ir kita susijusi informacija pateikiama Klientų savitarnos Programėlėje.
21. Grupinių užsiėmimų dalyvių skaičius ribojamas, todėl jei Klientas atvyko į Brasa CrossFit sporto klubą be registracijos, Paslaugos jam teikiamos tik tuomet, jeigu tuo metu yra laisvų vietų. Grupiniai užsiėmimai vyksta, jei treniruotėje dalyvauja ne mažiau nei 4 (keturi) Klientai.
22. Tuo atveju, kai Klientas užsiregistravo atitinkamoms Paslaugoms, tačiau nebegali atvykti registracijos laiku, Klientas nedelsiant privalo atšaukti registraciją Klientų savitarnos Programėlėje. Jeigu registraciją į Brasa CrossFit užsiėmimą Klientas atšaukia vėliau negu prieš 2 val. iki numatyto Paslaugos registracijos laiko pradžios arba visai neatvyksta, tuomet (1) Narystės kartai ir Narsytės kartai per savaitę atveju skaičiuojamas vienas apsilankymas, (2) kitų Narysčių atveju Klientui taikoma 5 (penkių) eurų bauda už kiekvieną vėlyvą registracijos atšaukimą ir/arba už registracijos pateikimą ir neatvykimą registruotu laiku.
23. Esant, bet kokiems neaiškumams kaip naudotis Klientų savitarnos Programėle, Klientas Brasa CrossFit klubų darbo laiku gali kreiptis į Brasa CrossFit administraciją, kuri suteiks visą reikalingą informaciją ir padės išspręsti susidariusias problemas.
24. Paslaugų teikimo tvarkaraščiai skelbiami Klientų savitarnos Programėlėje bei brasacrossfit.ltsvetainėje. Užsiėmimų tvarkaraščiai ir jų pakeitimai skelbiami Brasa CrossFit Klientų savitarnos Programėlėje. Užsiregistravę į užsiėmimus Klientai apie jų pasikeitimus iš anksto informuojami Brasa CrossFit Klientų savitarnos Programėlėje. Lankytojas neturi teisės reikalauti atlyginti nuostolių, jeigu tvarkaraštyje nurodytą treniruotę veda kitas užsiėmimo treneris arba treniruotė neįvyko dėl trenerio ligos, atostogų, nedarbo dienų ar šventinių dienų. Jei treniruotė neįvyksta dėl užsiėmimų trenerio ligos, Klientas yra apie tai įspėjamas iki treniruotės likus ne mažiau nei 1 valandą.
VII. KLIENTŲ DAIKTŲ SAUGUMAS
25. Brasa CrossFit klubas neteikia asmeninių daiktų pasaugos paslaugų, o tik sudaro Klientams galimybę treniruočių metu palikti atsineštus daiktus nustatytose vietose. Brasa CrossFit neatsako už Klientų paliktus daiktus persirengimo ar kitose Brasa CrossFit patalpose, taip pat už Klientų daiktų sugadinimą, išskyrus, jeigu tai įvyko dėl Brasa CrossFit kaltės.
26. Asmeninius daiktus Klientai palieka Brasa CrossFit klubo rūbinėje esančiose persirengimo spintelėse, kuriose palikę daiktus, jas užrakina. Klientai atsako už savo daiktų saugumą. Klientai privalo saugoti jiems duodamus raktus nuo persirengimo spintelių. Už spintelės rakto pametimą Klientui taikomas 10 (dešimt) eurų mokestis kaip nuostolių atlyginimas.
27. Klientui praradusiam Brasa CrossFit persirengimo spintelės raktą, jo asmeniniai daiktai grąžinami tik pateikus pagrįstų įrodymų, kad asmeniniai daiktai priklauso jam. Klientams rekomenduojama į Brasa CrossFit klubą nesinešti brangių ir vertingų daiktų. Brasa CrossFit klube Klientų palikti daiktai saugomi ne ilgiau kaip 3 dienas, o vėliau sunaikinami. Rasti dokumentai perduodami policijai. Klientai apie paliktus daiktus papildomai nėra informuojami.
28. Siekiant užtikrinti Kliento, kitų Brasa CrossFit sporto klubo lankytojų bei trečiųjų asmenų saugumą, turto apsaugą, yra vykdomas Brasa CrossFit sporto klubo patalpų (išskyrus persirengimo patalpas, tualetus, dušo patalpas), Brasa CrossFit sporto klubo prieigų (įėjimo, automobilių parkavimo aikštelės, kiemo) vaizdo stebėjimas Taisyklėse nustatyta tvarka, o duomenys tvarkomi Privatumo politikos nustatyta tvarka.
VIII. SAUGAUS ELGESIO TAISYKLĖS IR DRAUDIMAI BRASA CROSSFIT SPORTO KLUBUOSE
29. Brasa CrossFit sporto klube ir jo teritorijoje Klientas privalo:
29.1 Atsakingai ir rūpestingai naudotis Brasa CrossFit sporto klubo teikiamomis Paslaugomis, turtu ir inventoriumi, imtis visų įmanomų priemonių, kad besinaudodamas Paslaugomis nepadarytų žalos sau, Brasa CrossFit sporto klubo, savo, kitų Klientų bei darbuotojų sveikatai ir turtui.
29.2 Prieš naudojantis Brasa CrossFit sporto klubo įranga ir inventoriumi, susipažinti su Brasa CrossFit patalpose iškabintomis arba ant inventoriaus ar įrangos nurodytomis šios įrangos bei inventoriaus naudojimosi taisyklėmis, o esant bet kokiems neaiškumams, nesinaudoti šia įranga ir inventoriumi, bet kreiptis į atsakingus Brasa CrossFit sporto klubo darbuotojus dėl reikalingos informacijos suteikimo.
29.3 Naudotis Brasa CrossFit sporto klubo įranga ir inventoriumi tik pagal tiesioginę jų paskirtį, šios įrangos bei inventoriaus naudojimosi taisyklėmis numatytais būdais ir tvarka, nesinaudoti laikinai sugedusia įranga bei inventoriumi.
29.4 Netrukdyti kitiems Klientams naudotis Brasa CrossFit sporto klubo Paslaugomis. Klientai, pastebėję kitų Klientų netinkamą elgesį, kuris trukdo naudotis Paslaugomis kitiems Klientams arba gali grėsti kitų Klientų saugumui ar sveikatai, turi pranešti apie tai Brasa CrossFit sporto klubo atsakingam darbuotojui.
29.5 Nedelsiant informuoti Brasa CrossFit klubo darbuotojus apie savo ar kitų Klientų sveikatos pablogėjimą ar traumą, patirtą naudojantis Brasa CrossFit sporto klubo Paslaugomis.
29.6 Treniruoklių salėje dėvėti švarią sportinę aprangą bei uždarą sportinę avalynę, stabiliai laikančią pėdą.
29.7 Atlikus pratimus ar baigus grupinę treniruotę, sporto inventorius privalo būti paliktas tvarkingas, tinkamas naudoti kitiems Klientams, treniruoklių priedai, kita įranga, svarmenys turi būti savarankiškai dezinfekuojami dezinfekciniu skysčiu, kurį galima rasti Brasa CrossFit sporto klube, ir sudėti į jiems skirtas vietas.
29.8 Pastebėjus sporto inventoriaus ar kitos įrangos gedimus apie tai būtina iš karto informuoti trenerį ar kitą Brasa CrossFit darbuotoją. Laikinai sugedusiu sporto inventoriumi ar kita įranga naudotis draudžiama.
29.9 Dalyvaujant Brasa CrossFit užsiėmimuose būtina klausyti trenerio nurodymų ir rekomendacijų, jei kyla neaiškumų, konsultuotis dėl naudojimosi sporto inventoriumi tvarkos bei juo atliekamo pratimo teisingo atlikimo. Susipažinti su sporto inventoriaus naudojimosi taisyklėmis.
IX. DRAUDŽIAMA BRASA CROSSFIT SPORTO KLUBE
30. Brasa CrossFit sporto klube ir jo teritorijoje draudžiama:
30.1 teikti Brasa CrossFit Klientams sporto, sveikatingumo ir panašaus pobūdžio paslaugas, konsultuoti, treniruoti Klientus, negavus Brasa CrossFit išankstinio rašytinio sutikimo;
30.2 naudotis laikinai sugedusiu inventoriumi ar kita sporto salės įranga;
30.3 naudoti magneziją ne pagal paskirtį, naudoti magneziją ant sportinės dangos ar naudojant magneziją remtis į sportinę grindų dangą ar ją išbarstyti. Panaudojus magneziją privaloma dezinfekuoti Brasa CrossFit klubo dezinfekciniu skysčiu ir išvalyti visą naudojamą plotą, inventorių ir magneziją pašalinant visus nešvarumus;
30.4 persirengimo patalpose ir dušinėse atlikti asmens higienos procedūras, naudoti plaukų džiovintuvus aprangos ar avalynės (pvz. šlepečių, marškinėlių ir kt.) džiovinimui;
30.5 į Brasa CrossFit sporto klubą įsinešti ir vartoti alkoholinius gėrimus, kitas psichotropines medžiagas, įsinešti ar vartoti bet kokius gėrimus stiklinėje taroje;
30.6 prasidėjus grupinėms ar individualioms treniruotėms negalima eiti į treniruočių salę, trukdyti treniruotėms ar pasilikti po treniruotės negavus trenerio sutikimo;
30.7 fotografuoti ir filmuoti Brasa CrossFit patalpose neturint išankstinio raštiško Brasa CrossFit klubo leidimo;
30.8 Brasa CrossFit sporto klubuose mėtyti svorius, trankyti į grindis ar sienas, kolonas, kitą paviršių sportinį ar kitą inventorių, kitaip sukelti triukšmą, vibraciją. Klientui pažeidus šį punktą, sugadinus inventorių ar kitą jis privalo atlyginti su tuo susijusius nuostolius;
30.9 Brasa CrossFit sporto klube sėdėti, stovėti ar vaikščioti ant sporto salėje esančios palangės. Visada privaloma laikytis saugaus atstumo nuo lango;
30.10 atidaryti Brasa CrossFit sporto klube esančius langus, išjungti elektros įrenginius ar kitus įrenginius, reguliuoti muziką, jungti savo grotuvą/muziką, krauti savo elektronikos prietaisus, baterijas, paspirtukus ir pan.
30.11 naudoti sporto inventorių iš anksto raštu nesuderinus su Brasa CrossFit administracija.
30.12 rūkyti (įskaitant elektronines cigaretes) ar naudoti kitas priemones, kurios gali būti žalingos kitiems asmenims ar gali pakeisti patalpų kvapą, garsą, išvaizdą.
30.13 palikti Brasa CrossFit sporto klubo koridoriuose ar vidinėse administracinėse patalpose dviračius, paspirtukus, riedlentes ar kitus stambius asmeninius daiktus. Klientai dviračius, paspirtukus turi teisę laikyti tam numatytose vietose.
30.14 grupinių ar individualių užsiėmimų metu naudotis telefonu neatsiklausus trenerio.
30.15 iš Brasa CrossFit sporto klubo išsinešti sporto inventorių be išankstinio Brasa CrossFit raštiško sutikimo.
30.16 draudžiama baigus treniruotę Brasa CrossFit klubą, esantį Manufaktūrų g. 20, Vilnius, palikti iš vidinės kiemo pusės.
30.17 draudžiama atvykti į treniruotę Brasa CrossFit klubą, esantį Manufaktūrų g. 20, Vilnius, iš vidinės kiemo pusės.
30.18 draudžiama palikti asmeninį sporto inventorių, avalinę, daiktus ar kitus asmeninius daiktus. Brasa CrossFit neatsako už paliktus asmeninius daiktus.
30.19 draudžiama ant skersinių/ gimnastinių žiedų ar kito inventoriaus naudoti pleistrus, lipnią medžiagą, teipus ar kitą medžiagą.
X. BRASA CROSSFIT „ Open Gym‘‘ PASLAUGŲ, SAVARANKIŠKO SPORTO (NE TRENIRUOTĖS METU) IR NARSYTĖS TAISYKLĖS:
31. Klientui, pasirinkus Open Gym Narystę, jis privalo turėti bent 2 (dviejų) mėnesių CrossFit treniruočių patirtį arba gauti raštišką sutikimą iš Brasa CrossFit sporto klubo administracijos.
32. Klientas, pasirinkęs Open Gym Narystę, yra informuotas ir sutinka, kad Brasa CrossFit sporto klubo treniruoklių salėje jis dirbs (sportuos) savarankiškai, pats pasirinkdamas konkrečius Brasa CrossFit sporto klubo treniruoklius, įrankius, įrengimus, taip pat fizinį krūvį pagal savo individualius poreikius, asmenines savybes ir daromą įtaką organizmui, gydytojų rekomendacijas. Brasa CrossFit sporto klubo darbuotojų treniruoklių salėje nebus, Open Gym Kliento savarankiška treniruotė treniruoklių salėje nebus prižiūrima.
33. Jeigu tuo pačiu laiku vyksta Brasa CrossFit treniruotės suteikti pirmenybę treniruočių dalyviams renkantis ir naudojant bet kurį inventorių (pvz. prisitraukimų skersiniai, svoriai, gimnastikos žiedai ir t.t.) ir salės plotą. Esant poreikiui, atlaisvinti naudojamą inventorių ir patalpų plotą, nekliudyti treniruotėse dalyvaujantiems žmonėms. Gerbti, netrukdyti kitiems ir vykdyti trenerio prašymus ir reikalavimus.
XI. BRASA CROSSFIT TEISĖS IR PAREIGOS, ATSAKOMYBĖ
34: Brasa CrossFit turi teisę:
34.1 Atliekant planinius profilaktikos darbus, neteikti Paslaugų, apie tai Klientus informuojant iš anksto prieš 3 (tris) dienas. Tokiais atvejais įsigytos Narystės bus sustabdomos iki profilaktinių darbų pabaigos ir atitinkamai pratęsiamos tiek, kiek dienų truko minėti darbai.
34.2 Sudaryti grupinių užsiėmimų tvarkaraščius bei savo nuožiūra juos keisti. Atsižvelgdami į nedarbo ir švenčių dienas, Brasa CrossFit turi teisę keisti Brasa CrossFit sporto klubų darbo laiką, treniruočių laikus, treniruočių kiekį, iš anksto, ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) darbo dieną, informuojant Brasa CrossFit svetainėje brasacrossfit.lt ir/arba Programėlėje.
34.3 Kilus pagrįstų abejonių dėl Kliento sveikatos būklės, paprašyti Kliento nutraukti treniruotę ir pasikonsultuoti su gydytoju bei pateikti gydytojo pažymą leidžiančią naudotis Paslaugomis.
34.4 Brasa CrossFit turi teisę nustatyti kitas atskirų Narysčių, platinamų akcijų/pasiūlymų metu, galiojimo taisykles ir sąlygas (išimtis iš šių Taisyklių), kurios yra privalomos Klientams, įsigijusiems tokias Narystes.Tokios Brasa CrossFit vykdomų akcijų metu platinamų Narysčių išimtinės taisyklės ir sąlygos yra skelbiamos atitinkamos akcijos sąlygose ir Brasa CrossFit interneto svetainėje brasacrossfit.lt ir Programėlėje.
34.5 Klientams rekomenduojama nevėluoti į užsiėmimus. Brasa CrossFit pasilieka teisę neįleisti Kliento į treniruotę pavėlavus daugiau nei 2 minutes. Pavėlavus, visais atvejais taikyti papildomą apšilimą apsaugant Klientą nuo galimų traumų.
34.6 Pareikalauti Klientų, pažeidusių šias Taisykles, nutraukti naudojimąsi Brasa CrossFit teikiamomis Paslaugomis bei palikti Brasa CrossFit sporto klubo patalpas, neatlyginant dėl to Kliento patirtų nuostolių.
34.7 Klientams, pažeidusiems šių Taisyklių 30.1 p., 30.5 p. ar 30.7 p., taip pat tais atvejais, kai Klientas savo elgesiu sukelia grėsmę kitiems Brasa CrossFit sporto klubo Klientams arba Brasa CrossFit sporto klube apsilanko neblaivus ir neklauso Brasa CrossFit darbuotojų nurodymų, nutraukti Kliento Narystės galiojimą nedelsiant ir neįleisti į Brasa CrossFit sporto klubą. Šiuo atveju Klientui grąžinama už Narystę sumokėto Paslaugų mokesčio dalis, proporcinga laikotarpiui, likusiam iki Narystės galiojimo pabaigos, atskaičius Brasa CrossFit sporto klubo patirtus tiesioginius pagrįstus nuostolius dėl Taisyklių nesilaikymo.
35. Brasa CrossFit įsipareigoja:
35.1 Teikti Paslaugas visą Narystės galiojimo laikotarpį, išskyrus atvejus, kai Brasa CrossFit sporto klubas yra uždaromas dėl priežasčių, nesusijusių su Klientu, įskaitant, bet neapsiribojant, avarijų padarinių šalinimui, planiniam remontui, dėl sanitarinės higienos, šalyje ar savivaldybėje, kurioje yra Brasa CrossFit sporto klubas, paskelbus ekstremalią situaciją, karantiną ir pan., ir dėl to negalima naudotis Paslaugomis.
35.2 Sustabdyti ir pratęsti Kliento Narystės galiojimą tokiam laikotarpiui, kai Brasa CrossFit sporto klubas buvo uždarytas dėl šiose Taisyklėse 35.1 p išvardintų priežasčių, išskyrus valstybinių švenčių dienas.
35.3 teikti Klientams Paslaugas laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų.
36. Brasa CrossFit atsakomybė:
36.1 Brasa CrossFit suteikia Klientams galimybę naudotis teikiamomis Paslaugomis, tačiau nevertina šių Paslaugų įtakos konkretaus Kliento sveikatai, taip pat negarantuoja jų teigiamo poveikio. Klientas patvirtina, kad jis buvo tinkamai informuotas bei žino ir supranta, kad Brasa CrossFit klubas ir jo darbuotojai nėra atsakingi, jeigu pats Klientas (įskaitant Nepilnamečius ir Lydinčiuosius Asmenis) nesilaiko visuotinai įprastų saugaus elgesio reikalavimų ir / arba Brasa CrossFit klubo personalo nurodymų ir / arba Taisyklių.
36.2 Brasa CrossFit neatlygina Klientui dėl jo teikiamų Paslaugų Kliento sveikatai bei gyvybei padarytos tiek turtinės, tiek neturtinės žalos, išskyrus, atvejus, jeigu ši žala atsirado dėl Brasa CrossFit kaltės.
36.3 Jeigu Brasa CrossFit sporto klube įvykus nelaimingam atsitikimui, kurio metu yra sutrikdoma Kliento sveikata, Klientas atsisako kviesti greitąją medicinos pagalbą arba pasišalina iki atvykstant greitajai medicinos pagalbai arba atvykus greitajai medicinos pagalbai atsisako, kad jam būtų suteikta pagalba, tokiais atvejais Klientas atsako už visą dėl to patirtą žalą, išskyrus tuos atvejus, kai žala atsirado dėl Brasa CrossFit klubo kaltės.
XII. LANKYTOJO TEISĖS IR PAREIGOS, ATSAKOMYBĖ
37. Klientas turi teisę:
37.1 Naudotis Brasa CrossFit Paslaugomis šioje Sutartyje ir Taisyklėse nustatyta tvarka.
37.2 Atsisakyti Paslaugų kritinių ligų (Priedas Nr. 1) atveju ir reikalauti grąžinti už Narystę sumokėtų įmokų dalies, proporcingos laikotarpiui, nuo Brasa CrossFit sporto klubo nelankymo dėl ligos iki Narystės galiojimo pabaigos, tik pateikus įrodančius dokumentus;
37.3 Nutraukti Brasa CrossFit sporto paslaugų sutartį joje numatyta tvarka ir sąlygomis.
38. Klientas įsipareigoja:
38.1 Atsakingai ir rūpestingai naudotis Brasa CrossFit Paslaugomis, turtu ir inventoriumi ir laikytis Taisyklių.
38.2 Būti blaivus ir neapsvaigęs nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų svaigiųjų ar toksinių medžiagų).
38.3 Naudotis Brasa CrossFit įranga ir inventoriumi tik pagal tiesioginę jų paskirtį, šios įrangos bei inventoriaus naudojimosi taisyklėmis numatytais būdais ir tvarka; nesinaudoti laikinai sugedusia įranga bei inventoriumi, apie sugedusią įrangą ir inventorių informuoti Brasa CrossFit atsakingus darbuotojus, taip pat kreiptis į juos esant bet kokioms abejonėms dėl įrangos ar kito inventoriaus būklės tinkamumo ar kilus neaiškumams kaip juos naudoti.
38.4 Laikytis Brasa CrossFit atsakingų darbuotojų nurodymų ir rekomendacijų dėl Brasa CrossFit įrangos ir inventoriaus eksploatavimo.
38.5 Atlyginti Brasa CrossFit žalą (dėl sugadintos įrangos, inventoriaus ar pan.), patirtą dėl Kliento kaltės ar su juo atvykusių Nepilnamečių kaltės pagal Brasa CrossFit pateiktą nuostolių įvertinimo aktą. Klientas privalo atlyginti Brasa CrossFit padarytą žalą ne vėliau kaip per 3 (tris) kalendorines dienas nuo nuostolių įvertinimo akto pateikimo už žalos padarymą atsakingam Klientui pateikimo dienos, išskyrus atvejus jeigu Brasa CrossFit administracijos sutikimu su lankytoju buvo nustatytas kitoks žalos atlyginimo terminas.
38.6 Atlyginti Brasa CrossFit patirtus tiesioginius nuostolius, jei vienašališkai ir ne dėl Brasa CrossFit kaltės nutraukia Narystės galiojimą nepasibaigus Narystės galiojimo terminui arba Narystę nutraukia Brasa CrossFit dėl Kliento kaltės.
39. Klientų atsakomybė:
39.1 Klientas, prieš pradėdamas naudotis Brasa CrossFit teikiamomis Paslaugomis, privalo atsižvelgti į savo sveikatos būklę ir šių Paslaugų galimą poveikį jam, t. y. Klientas privalo įsitikinti, kad jo sveikatos būklė jam leidžia lankyti Brasa CrossFit sporto klubą bei naudotis jo teikiamomis Paslaugomis.
39.2 Klientai, turintys sveikatos sutrikimų, kurie gali kelti pavojų patiems Klientams ar kitų Klientų sveikatai ir/ar gyvybei, privalo apie šiuos sutrikimus informuoti Brasa CrossFit sporto klubą.
39.3 Brasa CrossFit darbuotojams kilus pagrįstų abejonių dėl Kliento sveikatos būklės, Brasa CrossFit darbuotojas turi teisę paprašyti, kad Klientas pateiktų gydytojo pažymą apie savo sveikatos būklę. Klientų Brasa CrossFit pateiktos gydytojų pažymos nėra tvarkomos automatiniu būdu ir nėra sisteminamos ar skirtos sudaryti duomenų sistemą.
39.4 Visa atsakomybė dėl Kliento sveikatos sutrikimų, sužalojimų ir nelaimingų atsitikimų, atsiradusių lankantis Brasa CrossFit sporto klube, tenka Klientui, išskyrus, atvejus, jeigu ši žala atsirado dėl Brasa CrossFit sporto klubo darbuotojų kaltės.
XIII. Automobilių stovėjimo vietų taisyklės (“P9 office” pastate)
40. Požeminio automobilių stovėjimo vietų naudojimosi taisyklės (toliau – Parkavimo Taisyklės) apibrėžia pagrindinius Brasa CrossFit vidaus tvarkos reikalavimus Klientui ir/ar Lydinčiam asmeniui, norinčiam naudotis uždara barjeru ribojama požemine automobilių stovėjimo aikštele adresu: Manufaktūrų g. 20 “P9 Office“ pastate Vilniuje (toliau – Automobilių aikštelė):
40.1 Klientas, siekdamas įvažiuoti į Automobilių aikštelę, turi saugiu atstumu sustabdyti automobilį prie įvažiavimo barjero ir palaukti, kol kamera nuskaitys jo automobilio valstybinį numerį ir barjeras pakils;
40.2 Pakilus barjerui, Klientas turi teisę įvažiuoti į Automobilių aikštelę ir pasistatyti automobilį bet kurioje laisvoje vietoje;
40.3 Klientas, siekdamas išvažiuoti iš Automobilių aikštelės, turi atlikti tuos pačius veiksmus kaip nurodyta Taisyklių 40.1. p.
40.4 Klientai Automobilių aikštele turi teisę naudotis tik Brasa CrossFit treniruočių metu darbo dienomis nuo 17:00 val. iki 22:00 val., o savaitgaliais tik Brasa CrossFit treniruočių metu nuo 09:00 iki 14:00 val.;
40.5 Klientui griežtai draudžiama Automobilių aikštelėje palikti automobilį kitų laiku nei nurodyta šiose Taisyklėse;
40.6 Automobiliai privalo būti vairuojami ir parkuojami, vadovaujantis Automobilių aikštelės ženklinimu ir kelių eismo taisyklėmis;
40.7 Automobilių aikštelės įrangos gedimo atveju ar iškilus kitiems nesklandumams, Klientas turi teisę kreiptis pagalbos į pastato administratorių UAB ADMI, tel. (8 5) 200 11 22;
40.8 Brasa CrossFit klubas neįsipareigoja saugoti Klientų transporto priemonių ir jose esančių daiktų, taip pat neužtikrina jokių specialių (techninių, fizinių ar kt.) Automobilių aikštelėje esančio kliento ir jo turto stebėjimo priemonių;
40.9 Klientui/Lydinčiam asmeniui pažeidus Parkavimo Taisykles ir sukėlus žalą Automobilių aikštelei ir/ar jos įrengimams, naikinama jo teisė naudotis automobilių aikštele ir taip pat jam taikoma 100 EUR (šimto eurų) dydžio bauda arba sukeltų nuostolių dydžio bauda, jei dėl pažeidimo atsiradę nuostoliai yra didesni nei 100 EUR (šimtas eurų). Baudą Klientas/Lydintis asmuo įsipareigoja sumokėti Brasa CrossFit per 3 (tris) darbo dienas nuo rašytinio Brasa CrossFit pranešimo (siunčiamas Kliento elektroninio pašto adresu) apie Parkavimo taisyklių pažeidimą dienos.
XIV. Baigiamosios nuostatos
41. Klientas, prieš pasirašydamas Sutartį su Brasa CrossFit dėl Paslaugų teikimo susipažįsta su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis visą Sutarties galiojimo terminą. Klientui atsisakius patvirtinti, kad jis yra susipažinęs su Taisyklėmis, Sutartis nesudaroma.
42. Brasa CrossFit ir Klientas, vykdydami Sutartį ir Taisykles, bendradarbiauja ir kooperuojasi, siekia abiem ekonomiškiausio Sutarties ir Taisyklių vykdymo būdo. Sutarties ir Taisyklių vykdymą, ketinamas pakeisti Sutarties ar Taisyklių vykdymo sąlygas ir kitas aplinkybes Brasa CrossFit ir Klientas gali aptarti raštu, telefonu ar Brasa CrossFit sporto klube. Bet koks Sutarties sąlygų pakeitimas įsigalioja nuo tokio susitarimo sudarymo raštu ir abiejų šalių pasirašymo.
43. Bet kokius ginčus šalys sieks spręsti taikiai, tačiau jei ginčo nepavyktų išspręsti, Klientas visada gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, Vilnius, www.vvtat.lt), užpildyti prašymo formą EGS sistemoje http://ec.europa.eu/odr/arba tiesiogiai į kompetentingą teismą.
Priedas Nr. 1 Kritinių ligų sąrašas.
Priedas nr. 1 prie Brasa CrossFit teikiamų paslaugų naudojimosi tvarkos ir taisyklių
Kritinių ligų sąrašas:
- Adisono liga
- AIDS
- Aklumas
- Alzheimerio liga
- Aortos aneurizma
- Aortos operacija
- Bechterevo liga
- Galūnių ar jų funkcijų netekimas
- Galvos smegenų aneurizma
- Gerybiniai galvos ir nugaros smegenų augliai
- I tipo cukrinis diabetas
- Inkstų funkcijos nepakankamumas
- Išsėtinė sklerozė
- Koma
- Miokardo infarktas
- Neįgalumas, visiškas ir nuolatinis darbingumo praradimas
- Parkinsono liga
- Piktybinis auglys
- Raumenų distrofija
- Reumatoidinis artritas
- Sisteminė raudonoji vilkligė
- Smegenų insultas
- Sunki galvos trauma
- Širdies vožtuvo pakeitimas ar funkcijos atstatymas
- Trapių kaulų sindromas
- Trečiojo laipsnio nudegimai
- Vainikinių širdies kraujagyslių šuntavimo operacija
- Vidaus organų transplantacija
- Virusinis encefalitas
Paskutinė redakcija: 2024 05 10 d.